Thursday, January 2, 2014

Send a Fake E-mail From any Email Address ...Awesome

             මෙන්න මෙහේමයි හොර ඊ-මෙයිල් එකක් යවන්නේ


      හරි ‍‍ඹයාලා ඹක්කෝටම සුබම සුබ දවසක්.‍ඉතින් මට කාලේකින් Blog එක පැත්තේ එන්න හිතුනා.මට හරිම හරි සතුටු දවසක් අද.මට ඹයාලට කියන්න බැරි තරම් සතුටුයි.මෝකද කියනවනම් මගේ Blog එක ගැන.ඹයාලට කියන්න මට මේ Blog එක ගැන ආපු Mail එක මාර සින් එකක් තියේන්නේ. :P.ලෝල්.ඉහි... ඉහි... ඉහි...මේ වීඩියෝ එක බැලුවට පස්සෙ සමහර විට ඔයාලටත් මේ වගේ අවස්ථා හිමිවෙන්න ඉඩ තියෙනවා. ඒ නිසා බලාපොරොත්තු කඩ කරගන්න එපා.

මම අද වැඩිය කතා කරන්න බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ නෑ.ම පහලින් වීඩියෝ එක දාන්නම් ඒක බලලම කමෙන්ට් කරන්න.මම හිතන්නෙ මේ ලිපිය කියවලා වීඩියෝ එක බලපු හැමෝටම හොඳ හොඳ දේවල් හිතට එයි. ඒත් ඒ හැඟීම් පාලනය කරගන්න බලන්න. ඔන්න එහෙනම් මම පහලින් වීඩියෝ එක දානවා ඒක බලලා ඉන්නකෝ.



මම හිතන්නෙ සමහර විට මේක ඔබට වැදගත් වෙන්න ඇති. වැදගත් උනා නම් හිතට හැඟිම් කමෙන්ට් එකකින් දාලා මගේ බ්ලොග් එකට Follow පාරක් දාන්න. එහෙනම් මම ගියා. ආයේ සෙට් වෙයිද කියන්න බෑ...:P



Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 
biz.