Friday, January 3, 2014

Destop Background To Change Abstract Line Wallpaper Make

       

        Destop Background එකට ලස්සන Abstract ලයින් එකක්..


හරි ඉතින් කෝහෝමද.? ඹයාලට.සුබ දවසක් කියලා ඹන් වැඩේට බහිමුකෝ....! :D.හරි මන් අද කියලා දේන්න යන්නේ ඹයාලට කෝහෝමද කියලා ලස්සන Abstract  Line Wallpaper  එකක් හදා ගන්නේ .මට එක ඹයාලට මේ Post එකේ ලියලා කියලා දේන්න බැ.මෝකද මම Busy එක හින්දා මට හිතුනා Video එකකින් කියලා දේන්න.වැඩි කථා බහක් නැතුව ඹයලා ඹය යට තියේන Video එක බලලා ඉමුකෝ.(ඹය Video එකේ Preview Thumbnail වේලා තියේන්නේ මුල හරියේ.නැත්නම් සමහරු බලනේකක් නැ කියාලා මට කියන්න හිතුනේ ඹයාලා එක බලනේකක් නැ කියලයි.)


.
හරි මම හිතනවා ඹයාලා Video එක බලන්න ඇති කියලා. බැලුවනම් ඹයාලට අස හිතේන්න ඇති නේ.?.ඒ තරමටම ඒ Video එක Maxxa මම මේච්චර කාලේකට කරපු හෝද Tutorials එකක් කියලා.එහේනම් මම ගිහින් එන්නම්.
මට හිතෙන්නෙ අනිවාර්යෙන්ම මේකත් ඔයාලට වැදගත් වෙයි.ඔයාලත් කරලා බලලා හොඳ නරක කමෙන්ට් එකකින් දාන්න. මට හෙල්ප් එකක් විදියට කැමති අය මගේ බ්ලොග් එකේ Members ලා වෙන්න. එහෙනම් අදට මම ගියා ආයෙත් හොඳම දෙයක් එක්ක සෙට් වෙමු.Video එකටත් Like එකකුයි Subscribers පාරකුයි දාන්න හෝදේ.

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

 
biz.